Re: Stary (bardzo) komp i dysk

Autor: Pawel Boguszewski (pmbogusz_at_1234poczta.onet.pl)
Data: Wed 28 Mar 2001 - 11:42:42 MET DST

Robert Bro?ek wrote:

> Wiem, że ten temat jest ciągle wałkowany na liście, ale tyczył kompów z
> ograniczeniem do 8.4GB, a ja mam taką starą 486 z ograniczeniem do
> 540MB.
> I tu pytanie, czy żeby podłączyć do tego kompa dysk powiedzmy 2GB
> wystarczy założyć pierwszą partycję mniejszą niż 540MB a resztę
> (partycji oczywiście) system sam zobaczy (bedzie to Linux), czy
> konieczne będzie stosowanie jakiegoś np. Ontracka?

Jezeli plyta ma szyne LocalBus to moze lepiej kupic za pare zlotych
kontroler eide? U mnie na Plycie 486 (takiej z gniazdem pod 486 i
wlutowanym na stale 386-spi obecnie w szafie) chodzila bez problemu
850-tka i chyba wieksze tez.

Z druiej strony to za pare zloty mozna tez nabyc owa plyte z PCI i
EIDE....

--
Pozdrowionka
Pawel Boguszewski