Zadna karta AGP mi nie dziala

Autor: Przemyslaw Popielarski (premax_at_hot.pl)
Data: Tue 27 Mar 2001 - 01:12:58 MET DST

Mam plyte Tyan Tiger 2, chipset Intel 440LX, procesor Pentium II - 266.

Wszystko dziala jak ta lala, tylko nie chce mi widziec zadnej karty
graficznej..
Wsadzilem Daytone na SIS-6326 AGP i ani widu obrazu, tylko 2 szybkie piski,
a potem seria 8 piskow.

Sprawdzilem na amibios.com -- 8 piskow to blad pamieci karty graficznej..

Wiec wsadzilem druga karte -- TNT2 AGP, i tez to samo i te same piski. I
nadal zero obrazu.

Wsadzam byle karte PCI -- dziala.
Wsadzam byle karte ISA -- dziala.

Tylko AGP za cholere. A potrzebuje wolny slot PCI (1 ISA mam dzielona z
PCI).

Co to mzoe byc ? Wgralem najnowszy update biosu (AMI) i tez nie pomoglo...

pozdrowienia
premax_at_hot.pl