Stary (bardzo) komp i dysk

Autor: Robert Brożek (rbrozek_at_marelli.com.pl)
Data: Wed 28 Mar 2001 - 10:12:01 MET DST

Wiem, że ten temat jest ciągle wałkowany na liście, ale tyczył kompów z
ograniczeniem do 8.4GB, a ja mam taką starą 486 z ograniczeniem do
540MB.
I tu pytanie, czy żeby podłączyć do tego kompa dysk powiedzmy 2GB
wystarczy założyć pierwszą partycję mniejszą niż 540MB a resztę
(partycji oczywiście) system sam zobaczy (bedzie to Linux), czy
konieczne będzie stosowanie jakiegoś np. Ontracka?

| Robert Brożek          |
| rbrozek_at_marelli.com.pl |