Re: Duron i ..AMD nie daje gwarancji na procesory

Autor: Arkadiusz Bączek (abaku_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sun 25 Mar 2001 - 08:39:37 MET DST


m napisał(a):

> Arkadiusz Bączek napisał(a):
>
> > Dostalem gwarancje sklepu ale z ich stanowiska wynika ze producent nie daje
> > gwarancji (sklep nie przyjmie bo hurtownia nie przyjmie a hurtownia nie przyjmie
> > bo producent ....... "zaklada ze jest sprawny"......i tez nie przyjmie)
>
> To akurat jest bzdura - jezeli hurtownia nie daje gwarancji a dal sprzesawca to on
> jest gwarantem
> Jesli nie ma wcale gwarancji to skorzystaj z rekojmi - tu nik sie nie wyprze
>
> >
> >
> > Rysa jest, po dlugim wpatrywaniu sie idzie od centralnej kosti w lewo az do
> > krawedzi,
> > od spodu jej nie ma, poza tym bez zarzutu
>
> Durony i nowe selery maja prawie nie oslonieta strukture na wierzchu i rysa moze go
> zniszczyc - podstawka jest o wiele tyrzymalsza.
> Niestety jezeli jest to spowodowane uszkodzeniem mechanicznym to bedzie ciezko cos
> wyegzekwowac, jezeli to wada materialowa to bez problemu
>
>
> Niestety tak jest z kazdym produktem: na uszkodzenia mechaniczne nie ma gwarancji -
> mozna sie spierac ze wada wynikla z przyczyn niezaleznych od ciebie a powodu
> zaniedban sprzedawcy. Teoretycznie jest szansa - brak polskiej instrukcji montazu :)
> .
>
> Pomysl jak przyniesiesz monitor do sklepu z peknietym kineskopem - jak nie
> udowodnisz ze to nie twoja wina to z gwarancji mici.
> Intel tez ci nie uzna gwarancji na uszkodzony mechanicznie procesor.

Ta rysa to przebieg krawedzi pekniecia, trudno ja dojrzec, nie ma zadnego sladu po
jakims innym przedmiocie (mlotek,kombinerki..........)
co moglo byc przyczyna takiego powierzchiownego pekniecia???

Arek



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 21:44:11 MET DST