Re: Duron i ..AMD nie daje gwarancji na procesory

Autor: m (m100_at_poland.com)
Data: Wed 28 Mar 2001 - 02:30:51 MET DST

Arkadiusz Bączek napisał(a):

> Dostalem gwarancje sklepu ale z ich stanowiska wynika ze producent nie daje
> gwarancji (sklep nie przyjmie bo hurtownia nie przyjmie a hurtownia nie przyjmie
> bo producent ....... "zaklada ze jest sprawny"......i tez nie przyjmie)

To akurat jest bzdura - jezeli hurtownia nie daje gwarancji a dal sprzesawca to on
jest gwarantem
Jesli nie ma wcale gwarancji to skorzystaj z rekojmi - tu nik sie nie wyprze

> Rysa jest, po dlugim wpatrywaniu sie idzie od centralnej kosti w lewo az do
> krawedzi,
> od spodu jej nie ma, poza tym bez zarzutu

Durony i nowe selery maja prawie nie oslonieta strukture na wierzchu i rysa moze go
zniszczyc - podstawka jest o wiele tyrzymalsza.
Niestety jezeli jest to spowodowane uszkodzeniem mechanicznym to bedzie ciezko cos
wyegzekwowac, jezeli to wada materialowa to bez problemu

> Jak go kupowalem to nie przygladalem sie mu z lupa i na tyle zeby to wychwycic,
> poza tym nie zdetektowala go plyta, ani moja ani przyjaciela, na tej podstawie
> jestem przekonany o wadzie fabrycznej lub transportowej, a z tym zlamaniem i
> wentylatorem to juz zupelnie jakas paranoja.
> Wnioskuje ze latwiej byloby zalatwic to, gdybym go przetaktowal i spalil sie,
> niz miec wade zewnetrzna ktora trudno ale jednak widac ....... jednak
> paranoja

Niestety tak jest z kazdym produktem: na uszkodzenia mechaniczne nie ma gwarancji -
mozna sie spierac ze wada wynikla z przyczyn niezaleznych od ciebie a powodu
zaniedban sprzedawcy. Teoretycznie jest szansa - brak polskiej instrukcji montazu :)
..

Pomysl jak przyniesiesz monitor do sklepu z peknietym kineskopem - jak nie
udowodnisz ze to nie twoja wina to z gwarancji mici.
Intel tez ci nie uzna gwarancji na uszkodzony mechanicznie procesor.