Re: Teac CD-W54E czy Teac CD-W58E ??

Autor: Ziola (ziola_at_piast.t19.ds.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 28 Mar 2001 - 08:40:04 MET DST

Użytkownik "Marcin Witkowski" <toto_at_ether.zsk.p.lodz.pl> napisał w
wiadomości news:99r4gh$e8n$1_at_kujawiak.man.lodz.pl...
> kumpel ma obecnie nagryware Teac CD-W54E (4x4x32)i zastanawia sie czy nie
> zamienic na Teac CD-W58E (8x8x32).
> ale ostatnio gdzies slyszalem ze sie nie oplaca, bo Teac CD-W58E jest
> gorszy.
> (nie chodzi o predkosci zapisu!).
> czy to prawda?

Czesc
Tak sie sklada, ze mialem W54E, a teraz uzywam W58E. Obie nagrywarki sa
bardzo dobre, praktycznie nagrywaja na wszystkim, maja bardzo dobra korekcje
bledow (przy odczycie) i sa bardzo przyjemne w urzytkowaniu. Co do wad, to
zauwazylem tylko, ze W54E miala u mnie problemy z niebiesko-zielonymi
esperanzami. Natomiast W58E pali na nich bez problemu...
Jako, ze nagralem na kazdej z nich ponad 500 plyt, moge chyba stwierdzic, ze
to dobre nagrywarki...
Osobiscie polecam szybszy model, ze wzgledu czas... a i roznica w cenie nie
jest az tak strasznie szokujaca.
Z drugiej strony, moze warto zainwestowac w model x12 z burnproofem ?
Widzialem ostatnio ogloszenia sprzedazy tego modelu za 720 zl z gwarancja.

Pozdrawiam
Ziola