Re: Duron i ..AMD nie daje gwarancji na procesory

Autor: Arkadiusz Bączek (abaku_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sat 24 Mar 2001 - 23:16:49 MET

Dostalem gwarancje sklepu ale z ich stanowiska wynika ze producent nie daje
gwarancji (sklep nie przyjmie bo hurtownia nie przyjmie a hurtownia nie przyjmie
bo producent ....... "zaklada ze jest sprawny"......i tez nie przyjmie)

Rysa jest, po dlugim wpatrywaniu sie idzie od centralnej kosti w lewo az do
krawedzi,
od spodu jej nie ma, poza tym bez zarzutu

Jak go kupowalem to nie przygladalem sie mu z lupa i na tyle zeby to wychwycic,
poza tym nie zdetektowala go plyta, ani moja ani przyjaciela, na tej podstawie
jestem przekonany o wadzie fabrycznej lub transportowej, a z tym zlamaniem i
wentylatorem to juz zupelnie jakas paranoja.
Wnioskuje ze latwiej byloby zalatwic to, gdybym go przetaktowal i spalil sie,
niz miec wade zewnetrzna ktora trudno ale jednak widac ....... jednak
paranoja

Arek