Re: Ktory monitor: IIYAMA czy moze IIYAMA ?? :-)

Autor: Kris (kris_at_pc.com.pl)
Data: Tue 27 Mar 2001 - 16:02:13 MET DST

Cześć,

> no nie ucieka .... slyszalem ze czasem sie zdazaja egzeplarze z dosc
> nieregularna linia ale to raczej w tych tanszych wersjach "E" E200 E220
> E400 .. one maja ponoc okrojona elektronike .... ja mam wersje "G" i nic
> takiego nie zauwazylem .. jestem naprawde zadowolony..

Cieszy mnie to. Nie udało mi się jeszcze spotkać takiego G200 w którym ten
nieszczęsny narożnik nie ucieka (wersje E w ogóle mnie nie interesują) ale
zawsze może być ten pierwszy raz ... :-)

> [...]
> podales.....: jest to napisane przy Installation Guide do nowych "not
> supported" sterownikow: "Giants works great for me, Sacrifice I had to
disable fogging within the
> game's graphical options. All other games run fine for me (I do not play
> EA Sports games, EA sucks)." to chyba sie odnosi do FIFA i NHL:)))) tylko
nie
> wiem czemu akurat tak sie dzieje ze uzytkownicy ATI nie lubia produktow EA
> Sports.. chociaz w sumie to powinienem wiedziec.... :)) wlasnie mam nowa
> plyte glowna .. dzis sie pobawie i zobaczymy....

Nie czytaj opisów sterowników bo się natniesz. Próbuj samemu ...

A opinia pojedynczego użytkownika nie ma znaczenia. Z resztą osobiście też
nie interesuję się takimi grami i oczywiście nie zmienia to faktu, że coś
działa lub jest dla innych ulubioną grą ...

> Michal..

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how
to do it, but nobody can agree on how to compare performance."