Re: odzyskiwanie danych z zawirusowanego twardziela

Autor: Rafal Bialy (rafal.bialy_at_bwe.pl)
Data: Tue 27 Mar 2001 - 15:57:26 MET DST

Postaraj sie zalozyc FDISKiem takie same partycje.
Mialem kiedys wirusa o wdziecznej nazwie ALFONS, który jest naprawde niezlym
alfonsem. Wycial mi sektor po sektorze dysk.
Po zalozeniu takich samych (rozmiarowo partycji) odzyskalem to co zostalo.
A zostalo niewiele. Nie mniej jednak metoda poskutkowala.

powodzenia
Rafal

Uzytkownik "Tomasz Usarek" <tomekus_at_panda.bg.univ.gda.pl> napisal w
wiadomosci