Re: Ktory monitor: IIYAMA czy moze IIYAMA ?? :-)

Autor: Michal (michal.sciwiarski_at_kielce.uw.gov.pl)
Data: Tue 27 Mar 2001 - 13:17:34 MET DST

> A powiedz jeszcze, że Ci nie ucieka prawy górny narożnik :-))))

no nie ucieka .... slyszalem ze czasem sie zdazaja egzeplarze z dosc
nieregularna linia ale to raczej w tych tanszych wersjach "E" E200 E220
E400 .. one maja ponoc okrojona elektronike .... ja mam wersje "G" i nic
takiego nie zauwazylem .. jestem naprawde zadowolony..

Apropos tego RADEONA to wiesz co wyczytalem na stronie ktorej adres mi
podales.....: jest to napisane przy Installation Guide do nowych "not
supported" sterownikow:
"Giants works great for me, Sacrifice I had to disable fogging within the
game's graphical options. All other games run fine for me (I do not play EA
Sports games, EA sucks)." to chyba sie odnosi do FIFA i NHL:)))) tylko nie
wiem czemu akurat tak sie dzieje ze uzytkownicy ATI nie lubia produktow EA
Sports.. chociaz w sumie to powinienem wiedziec.... :)) wlasnie mam nowa
plyte glowna .. dzis sie pobawie i zobaczymy....

 Michal..