Re: Ktory monitor: IIYAMA czy moze IIYAMA ?? :-)

Autor: bart (bbart_at_kki.net.pl)
Data: Tue 27 Mar 2001 - 13:02:04 MET DST

Użytkownik "Deckard" <deckard_at_box43.gnet.pl> napisał w wiadomości
> Witam
>[...]
> - czy wejscie BNC warte jest tego, by zdecydowac sie na starszy model
A901HT
> ??? Mam Radeona i zastanawiam sie, czy jakosc obrazu bedzie lepsza, niz na
> D-Subie.
Mam A901HT + Matrox G400 DualHead Max + Kable BNC i widac roznice -
niewielka ale jest. Stracisz tylko mozliwosc wykrywania monitora przez PNP -
ale to nie jest problem. A901HT - naprawde obraz jest bardzo dobry. Pracuje
w rozdzielczosci 1280x1024 w 107Hz jest naprawde ostry, wyrazny etc. Polecam
tylko do tego dobra karte graficzna. Mialem okazje przetestowac kilka
roznych kart Riva TNT, RivaTNT2M64, Riva TNT2, GeForce MX, Geforce256
Creative i wszystkie (!) dawaly rozmyty obraz w wyzszych rozdzielczosciach.
Kart ATI nie mialem okazji przetestowac.

> - czy glosniki umieszczone w podstawce modelu A902MT nie beda mialy zlego
> wplywu na wyswietlanie obrazu, jak ma to czesto miejsce w tzw. monitorach
> multimedialnych ???
Wydaje mi sie, ze kupujac monitor tej klasy mozna sobie odzalowac
zintegrowane glosniczki, a ich jakosc i tak nie dorowna wiekszemu sprzetowi.
Chyba ze kupujesz sprzet do biura i nie chcesz sie bawic w kabelki pod
stolem :-)

--
bart