Re: Ktory monitor: IIYAMA czy moze IIYAMA ?? :-)

Autor: Deckard (deckard_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 27 Mar 2001 - 14:26:42 MET DST

Użytkownik "bart" <bbart_at_kki.net.pl> napisał w wiadomości
[...]
> Mam A901HT + Matrox G400 DualHead Max + Kable BNC i widac roznice -
> niewielka ale jest. Stracisz tylko mozliwosc wykrywania monitora przez
PNP -
> ale to nie jest problem. A901HT - naprawde obraz jest bardzo dobry.
Pracuje
> w rozdzielczosci 1280x1024 w 107Hz jest naprawde ostry, wyrazny etc.
Polecam
> tylko do tego dobra karte graficzna. Mialem okazje przetestowac kilka
> roznych kart Riva TNT, RivaTNT2M64, Riva TNT2, GeForce MX, Geforce256
> Creative i wszystkie (!) dawaly rozmyty obraz w wyzszych
rozdzielczosciach.
> Kart ATI nie mialem okazji przetestowac.

No wlasnie. Ciekawi mnie, gdzie za Matroxami plasuje sie ATI pod wzgledem
jakosci obrazu. Na razie mam siedemnastke Daewoo, wiec nie jestem w stanie
tego stwierdzic, choc mialem przez kilkanascie dni Matroxa G400, a pozniej
przesiadlem sie na Radeona. Monitory Daewoo to totalne badziewie, z
koreancow to ja juz wole Samsunga :-)

[...]
> Wydaje mi sie, ze kupujac monitor tej klasy mozna sobie odzalowac
> zintegrowane glosniczki, a ich jakosc i tak nie dorowna wiekszemu
sprzetowi.
> Chyba ze kupujesz sprzet do biura i nie chcesz sie bawic w kabelki pod
> stolem :-)

Wiem, ze mozna sobie odzalowac glosniczki w takim monitorze, ale ja nie bede
go kupowal jutro lub pojutrze, tylko w najblizszych kilku tygodniach, a
wtedy moze sie okazac, ze model A901HT jest juz nie do dostania (bo zdaje
sie, ze z poczatkiem roku wyszedl z produkcji). Wtedy to bede "skazany" na
wersje multimedialna. Pytanie, czy nadal bedzie warto, czy moze zastanawiac
sie wtedy nad zupelnie innym monitorem ??

--
Pozdro
Matti