Re: Zadna karta AGP mi nie dziala

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Tue 27 Mar 2001 - 07:39:00 MET DST

Użytkownik Przemyslaw Popielarski <premax_at_hot.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:99oidj$2qan$1_at_news2.ipartners.pl...
> Mam plyte Tyan Tiger 2, chipset Intel 440LX, procesor Pentium II - 266.
>
> Wszystko dziala jak ta lala, tylko nie chce mi widziec zadnej karty
> graficznej..
> Wsadzam byle karte PCI -- dziala.
> Wsadzam byle karte ISA -- dziala.
> Tylko AGP za cholere. A potrzebuje wolny slot PCI (1 ISA mam dzielona z
> PCI).

W BIOS'ie nie ma jakiś przełączników odnośnie tego AGP ??? (albo na płycie)
nie pamiętam jak to było ale może to jakaś płyta z AGP sprzed ustanowienia
standardu AGP 1 - poszukaj w dokumentacji i porównaj z dokumentacją nowszych
płyt czy mam taki sam standard AGP (nie chodzi mi oczywiście o to ze jest
AGP x1 x2 i x4)