Re: RAID O !! czy warto ?

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Tue 27 Mar 2001 - 07:45:22 MET DST

Użytkownik Krzysiek <krzychu13zwm_at_wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:99of88$qfa$1_at_news.tpi.pl...

> cos

> magistrala
> najlepiej 2 takie same szybkie dyski
> bo jak masz wolniejszy to wtedy 2 tak chodza jak ten wolny

gdzie wyczytałeś te wszystkie ciekawe informacje ???????
masz RAID - 0 i używasz ????
cziekawe na czym masz tego RAID ??? HPT370 na Abitku ????
na moje to RAID-0 na domowyhc kompach jaest tak "super" szybki jak UDMA66 w
porównaniu do UDMA33 (nie mówiąc jużo UDMA100 który podobno jest 3x szybszy)