Re: IP Sharer (idealne rozwiązanie dla SDI) - co to

Autor: Romanq (romik196_at_klub.chip.pl)
Data: Mon 26 Mar 2001 - 22:13:53 MET DST

Użytkownik "Adam" <lamusa_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
> Jezeli nie masz zadnych problemow to jestes jednym z nielicznych
> szczesliwcow .
Witam!
W mojej okolicy są IASy, 3 sztuki mocno obciążone,
sieci powyżej 10 PC chodzą od listopada i brak awarii.
Trochę się dławią ale to przez HiSa, był wcześniej
ISDN i było lepiej -i drożej ;-((
> Niestety wiekszosc urzytkownikow nie ma tyle szczescia co ty .
> Wystarczy poczytac aktualne posty na
> pl.comp.networking czy pl.comp.intranet
????
> Juz nawet nie pytam czy postawisz na tym www ,ftp czy inne dobrodaziejstwa
> sieci , z ktorych mozesz kozystac majac jakis stary komp za polowe ceny
> asmaxa .
No nie przesadzaj... cena ok. 600,- a na takim za 300,- postawisz?
-a prąd? -i ta prostota :-)))).
Romanq