Re: IP Sharer (idealne rozwiązanie dla SDI) - co to takiego?

Autor: Adam (lamusa_at_poczta.fm)
Data: Mon 26 Mar 2001 - 23:46:52 MET DST

> > Wystarczy poczytac aktualne posty na
> > pl.comp.networking czy pl.comp.intranet
> ????

Jezeli w tej chwili nie ma tam takich postow
to sam zapytaj

> No nie przesadzaj... cena ok. 600,- a na takim za 300,- postawisz?
> -a prąd? -i ta prostota :-)))).

Ile w/g ciebie moze kosztowac taki komp na jakims pentium (100-133?)]
+plyta
+obudowa
+karta g.
+fdd
+hdd 1 gb
+16-32ram
Ja taki (IP 133+32 ram+itd) bez hdd dostalem za 180zl (alegro)
W naszej sieci mamy teraz serwer na freesco (z dyskietki) w przyszlosci ma
byc z hdd i wtedy beda inne dobrodziejstwa.Ale w tej chwili dziala tylko
jako router. Zadanie spelnia takie samo co asmax ,a kosztowal 1/3 jego
ceny .
Zuzycie pradu tu chyba nie ma zadnego znaczenia :)
A co do prostoty to ... mhmm konfiguracja freesco czy polopiryny trwa
doslownie 2-3 min.
Zreszta polecam lekture www.freesco.arx.pl czy www.liap.eu.org

--
Czy moze sie myle ?