Re: IP Sharer (idealne rozwi±zanie dla SDI) - co to takiego?

Autor: Adam (lamusa_at_poczta.fm)
Data: Mon 26 Mar 2001 - 00:14:38 MET DST

> Co ty chcesz od ASMAX , jak mam ju¿ do¶æ d³ugo 20 komp..ów i nie ma
> problemów. Kwestia dobrej konfiguracji .

Jezeli nie masz zadnych problemow to jestes jednym z nielicznych
szczesliwcow .
Niestety wiekszosc urzytkownikow nie ma tyle szcescia co ty .
Wystarczy poczytac aktualne posty na
pl.comp.networking czy pl.comp.intranet
Juz nawet nie pytam czy postawisz na tym www ,ftp czy inne dobrodaziejstwa
sieci , z ktorych mozesz kozystac majac jakis stary komp za polowe ceny
asmaxa .

--
Pozdrawiam
Adam