JAKI KUPIC MONITOR 19" ??

Autor: Leszek Ciszewski (leszekc_at_alpha.net.pl)
Data: Mon 26 Mar 2001 - 19:21:04 MET DST

Jeszcze raz Przypominam, że norma 2% dotyczy
także monitorów 19". :) Tak więc pogięte ,,proste"
nie bedą podstawą uznania reklamacji. :)

Pomnóż sobie długość monitora 19" przez 2%
i masz dozwolone (a więc nie kwestionowane!)
krzywizny prostych. :)
Jak miło się na czymś takim pracuje. :) :) :)

A solidność wykonania?
Jak na chińskie badziewie -- bardzo wysoka jakość. :)
I jeszcze dostajesz paszport gratisowo. :)

Zachęcam gorąco do zapoznania się
z normami przed ewentualnym kupnem,
aby mniej było nieporozumień po kupnie. :)

Lc.

<adadur_at_poczta.onet.pl>