Re: JAKI KUPIC MONITOR 19" ??

Autor: adadur_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 26 Mar 2001 - 08:09:10 MET DST

> BAH <bah_at_w.pl>

> Norma 2% jest stosowana także do 19".
>
> Po prostu :) w 19" dozwolone krzywizny są większe. :)
> Polecam rzut oka do dokumentacji monitora. :)
>
> Chwila uwagi przed kupnem == mniej łez po kupnie. :)
>
> Pozdrawiam. :)
>
> Lc. :)

> A innych (niż iiyama) nie widziałeś na Expo? :)
>
> Lc. :)

Zgodzę się i także polecę model Iiyama VM451 (S902JT) z uwagi na swoją cenę i
wysokie parametry itd ... To że kotoś kupił monitor i mu nie pasuje to jest
wyłącznie jego wina. Monitor, jako nieliczne elementy komputera ma służyć wiele
lat, zatem jego zakup musi być nieco na wyrost. W przypadku 17" na rynku jest
wręcz katastrofalna sytuacja. z jednej strony są słabiutkie a z drugiej, to te
które byłyby warte kupna sa poprostu za drogie więć rozsądni ludzie decydują
się na 19". O zaletach 19" szkoda czsu pisać.
Polecam monitory Iiyama nie tylko ze względu na wysokie parametry ale i na
solidność wykonania.
adadur