Re: Cooler na PIII

Autor: Janusz Kolodziej (stkolodz_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Mon 26 Mar 2001 - 16:35:56 MET DST

On Sun, 25 Mar 2001 22:56:52 +0200, "Krzysztof Rosołek"
<timmy6_at_poczta.onet.pl> wrote:

>Mam PIII800EB na Abicie SE6 i do tego cooler Spire z radiatorem. Temperatura
>proca to ok. 40 st.C, a przy dużym obciążeniu dochodzi nawet do 50st.C.
>Procesor jest nie kręcony. Wydaje mi się ze to trochę za wysoka temperatura
>i w związku z tym zastanawiam się nad kupnem nowego coolera.

Ja mam pIII 700E z firmowym radiatorem (BOX) i bez wentylatora,
jak nie gram tylko dlubie w Windozie to ASUS Probe pokazuje 32 st.C,
Jak pogram przez godzinke to ma maksimum 52 st.C.
Tak ze 50 stopni z solidnym wiatrakiem to troche za sporo.
Wejdz do BIOS zaraz po uruchomieniu PC i popatrz ile ma stopni,
Jak ze 40 to znaczy ze system zle mierzy temperature.

JaKo