Cooler na PIII

Autor: Krzysztof Rosołek (timmy6_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 25 Mar 2001 - 22:56:52 MET DST

Mam PIII800EB na Abicie SE6 i do tego cooler Spire z radiatorem. Temperatura
proca to ok. 40 st.C, a przy dużym obciążeniu dochodzi nawet do 50st.C.
Procesor jest nie kręcony. Wydaje mi się ze to trochę za wysoka temperatura
i w związku z tym zastanawiam się nad kupnem nowego coolera.
Jaki radzilibyście mi kupić?
Zależy mi na tym żeby dobrze chłodził i był w miarę tani (miał najlepszy
stosunek możliwości i jakości do ceny) oraz żeby nie hałasował za bardzo
(chociaż nie to jest najważniejsze).
Czekam na propozycje i opinie na temat coolerow.