Re: Cooler na PIII

Autor: Rosolek Krzysztof (timmy6_at_torus.uck.pk.edu.pl)
Data: Tue 27 Mar 2001 - 16:54:37 MET DST

On Mon, 26 Mar 2001, Janusz Kolodziej wrote:

> Ja mam pIII 700E z firmowym radiatorem (BOX) i bez wentylatora,
> jak nie gram tylko dlubie w Windozie to ASUS Probe pokazuje 32 st.C,
> Jak pogram przez godzinke to ma maksimum 52 st.C.
> Tak ze 50 stopni z solidnym wiatrakiem to troche za sporo.
> Wejdz do BIOS zaraz po uruchomieniu PC i popatrz ile ma stopni,
> Jak ze 40 to znaczy ze system zle mierzy temperature.
>
> JaKo

Ja mam wersje oem (PIII800EB), a radiator z wiatrakiem wcale nie wyglada
na solidny (jest niewielkich rozmiarow).
Zaraz po uruchomieniu compa bios pokazuje ok 36-38st.C ale wcale nie
wydaje mi sie ze jest to duzo (slyszalem ze procesory w dosc szybkim
czasie osiagaja wlasciwa temperature pracy)
pozdrowienia