Nareszcie ktos z s3 virge gx2!

Autor: Bryxon (bryxon_at_poczta.fm)
Data: Sun 25 Mar 2001 - 18:21:47 MET DST

Użytkownik Janusz Dabrowski <jad64_at_wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:99jcv1$t2i$1_at_news.intertele.pl...
> witam
>
> mam problem. kupilem w komisie karte jak w temacie. sciagnalem
> sterowniki z sieci. karta dziala dobrze, ale...
> oprocz wyjscia svga ma takze zlacza svhs i chinch.
> czy sa to wyjscia na tv/monitor? nie udalo mi sie znalezc sterownikow,
> ktore pozwolilyby na aktywacje tych zlacz. po podlaczeniu monitora
> typu neptun, na ekranie nic sie nie pokazuje.
> czy ktos moze mi pomoc?

Uffff to nie jestem sam !

Ja sie z nia zmagam juz od dwu miesiecy i oto co wywalczylem:

- karta ma zlacza svhs i vhs oba u mnie dzialaja - zrobilem sobie kabelek
svhs-euro i mam divixy na televizorku (Thomson)....
- mam plytke ze sterownikami i zainstalowalem kontroler tv - dodatkowa
zakladka pojawia sie we wlasciwosciach karty.

oraz mam problemy:

- za cholerę nie chce chodzic w trybie 2-monitorowym (z Riva TNT2Vanta 8mb
na AGP)
znaczy sie dziala, ale tylko jak w biosie wymusic start z PCI - ale co to za
przyjemnosc miec glowny monitor na cz-b (taki mam podlaczony do tej karty)
- ze swyklym s3virge nie bylo problemow!

Napisz jaki masz sterownik (co go sciagnales) i czy chcesz te od TV ........
no i czy uzywasz jej, jak ja, jako 2-giej karty graf...?

pzdr
BryXon