Re: Odtwarzanie mp3 i dziwne trzaski w tle

Autor: abs (abs_at_alpha.net.pl)
Data: Sun 25 Mar 2001 - 15:12:10 MET DST

> 1. porysowana płyta podczas rippowania

Nie, te same pliki na innym komputerze sa otwarzane prawidlowo.

> 2. kompresja w trybie on fly na słabym komputerze

To chyba tez nie to bo wczesniej nie mialem takich problemow
a komputer mam ciagle ten sam.

> 3. odtwarzanie plików enkodowanych np. starym blade'm

Hmm... nie za bardzo wiem o co chodzi. Moglbys cos wiecej an ten temat ?

> 4. słaby kabel i/lub zbyt silny sygnał (reg. pre amp) podawany na
wzmacniacz

Ale jesli wav'y i inne ptwarzana sa ok to chyba nie to.

> 5. szybki CD-ROM (można zwolnić)

Odtwarzam z hdd :)

> z mojego doświadczenia wiem że nowe winampy nie radzą sobie dobrze ze
starymi
> mp3, dobrze było do wersji 2.21 ale nie wiem czy to wina konkretnego
sprzętu
> (czyli mojego) czy nie, jak zwykle najdoskonalsza jest metoda prób i
błędów

Ok, zaraz wygrzebie gdzies starszego winampa i zobaczymy.
Lecz np w media playerze mp3 tez mi trzeszcza :(((

Dzieki za odpowiedz,
ABS