Re: Pamięć RAM od WILKA.

Autor: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne (smolik_at_stanpol.com.pl)
Data: Fri 23 Mar 2001 - 23:10:44 MET

On Fri, 23 Mar 2001, lity wrote:

>+ Mam dwie kości RAM. [...]
>+ takową pamięć w firmie WILK. Po otrzymaniu przesyłki zainstalowałem
>+ kość 64MB zamiast 32MB. Tak więc miałem teraz 128MB. Niestety, ale
>+ pamięć zakupiona u WILKA okazała się uszkodzona. [...]
>+ pokazał on niezbicie, że pamięć WILKA jest do du.. Dzisiaj otrzymałem
>+ nową kość 64MB. I niestety, ale znowu wychodzi na to, że ta kość jest
>+ uszkodzona.

 Firmy nie znam, w opinię się nie miszam.
 Natomiast *jeśli*:
1. *nie* próbowałeś owych pamięci "samodzielnie" (tj. tylko
  "nowa" a nie "razem ze starą")
2. *nie* próbowałeś/oglądałeś ustawień timingu w BIOSie
  (może masz ustawione 2*CAS a pamięć [pewnie tania]
   wymaga 3*CAS)
3. *nie* próbowałeś tej pamięci co najmniej w kilku różnych
  typach płyt - to możesz nieświadomie popełnić oszczerstwo.

>+ Na płycie zostawiłem swoją starą 64 i dodałem nową [...]

 Nawet nie napisałeś co to za płyta i RAM...

[...]
>+ ps. Moje stare kości też są firmy WILK. Test przeprowadzałem na kliku
>+ PeCetach i na każdym z nich objawy były takie same.

...a to odszczekuję 3 [i pewnie 1] -:) - tylko... czemu zostawiłeś sobie
 najważniejsze na deser :] Jednak punkt 2 zostaje !...

>+ Pozdrawiam serdecznie.

 Wzajemnie :) Gotfryd

--
 Gotfryd Smolik, PTH Stanpol Zabrze.