Pamięć RAM od WILKA.

Autor: lity (lity_at_skrzynka.pl)
Data: Fri 23 Mar 2001 - 22:46:32 MET

Mam dwie kości RAM. Jedną 64MB PC100, a drugą 32 MB PC100. Pewnego
słonecznego dnia zachciało mi się zmienić 32MB na 64MB. Zamówiłem więc
takową pamięć w firmie WILK. Po otrzymaniu przesyłki zainstalowałem
kość 64MB zamiast 32MB. Tak więc miałem teraz 128MB. Niestety, ale
pamięć zakupiona u WILKA okazała się uszkodzona. Wciąż wyskakiwały
jakieś dziwne błędy. Wykonałem test pamięci programem DocMemory i
pokazał on niezbicie, że pamięć WILKA jest do du.. Dzisiaj otrzymałem
nową kość 64MB. I niestety, ale znowu wychodzi na to, że ta kość jest
uszkodzona. Na płycie zostawiłem swoją starą 64 i dodałem nową 64 od
WILKA. Podczas ładowania systemu wyskakuje następujący komunikat: "
Nieprawidłowe wywołanie dynamicznego łącza
  VxD do urządzenia 3, usługa B. Konfiguracja systemu Windows 98 jest
  nieprawidłowa. Naciśnij jakiś klawisz...". Jeżeli wyciągnę tą nową
kość i wsadzę starą 32MB, to system ładuje się bez problemów. Również
na na mojej starej 64 system ładuje się bez problemów. "DocMemory"
znowu pokazuje, że nowa kość 64MB od WILKA zawiera jakieś błędy.
I teraz mam takie pytanie. Czy ktoś z was miał również podobne
problemy z pamięcią od WILKA ???

ps. Moje stare kości też są firmy WILK. Test przeprowadzałem na kliku
PeCetach i na każdym z nich objawy były takie same.

--
Pozdrawiam serdecznie.
UIN:58525990