bootsector-virus

Autor: Romualdo (romualdo_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 23 Mar 2001 - 22:57:26 MET

Witam
Rzadko zdarza mi się coś czego nie potrafię dobrze zinterpretować ale mam
poważny problem z kompem , który po ustawieniu fatu dysku pod W98 podczas
instalacji wykłada się ze fat jest zły itp. nastepnie kiedy fdisk coś
prubuje naprawić lub naprawi kasuje dostęp do katalogu windows ( wykasowuje
dostęp do niego z bootsektora) katalog jest plików nie ma . Mam pytanko i
prośbę czy ktoś miał podobne problemy w ostatnim czasie słyszałem nie dawno
o nowym virusie , który tam się alokuje i zajmuje przerwnie 13 dostępu itp
..
Proszę o pomoc lub radę