Re: najszybszy Procesor do Abit BP6

Autor: Jarek G. (Jaroslaw.Goralski_at_geo.uni.torun.pl)
Data: Fri 23 Mar 2001 - 10:51:05 MET

Dnia Fri, 23 Mar 2001 10:17:20 +0100, "Roger" <roger7_at_poczta.onet.pl>
napisal:

(...)
>Tak ale stosujac neo i chcac pracowac w dualu, musisz liczyc sie
(...)
>A sam NEO nie zapewni przeciez mozliwosc pracy w dualu
Roger - ja juz nie lapie o co ci chodzi ;)
Po co uzywac i przerabiac Neo, jesli taki sam efekt mozna (teoria -
ale jak sie RusH zgodzi, to moze i praktyka bedzie..) przerabiajac
plyte od razu pod fcpga i duala? Neo to przeciez taka jakby zewnetrzna
przerobka plyty wlasnie, no a dla potrzeb duala zorientowano sie, ze i
ja trzeba przerobic..

EOT - po stokroc ;))

Pozdrawiam
Jarek

email: Jaroslaw.Goralski_at_geo.uni.torun.pl
ICQ: 97111730 (jak jestem, to jestem..)
GG: 425767 (jak wyżej)