Re: Zakupy - monitor

Autor: Tomasz Deptula (tdeptula_at_lucent.com)
Data: Fri 23 Mar 2001 - 12:11:05 MET

> 1. Niedrogi do 1500 zl
> 2. 17"
> 3. Plaski ekran (ale nie typu Trinitron ze wzgledy na biale paski)
> 4. Powloka antyodblaskowa
> 5. Musi byc bez glosnikow
> 6. Przede wszystkim bardzo dobra jakosc obrazu, zarowno na srodku
> ekranu, z boku jak i w naroznikach.
> 7. Dobra geometria obrazu na krawedziach, nie chce zeby na krawedziach
> ekranu byly "fale".
> 8. w rozdzielczosci 1024x768 min. odswiezanie 85 Hz
> 8. Inne bajery?
>
> Czy jest monitor ktory spelnia te wszystkie wymagania, lub wiekszosc z
> [...]

jak zapewne sam wiesz to 795 spelnia w zasadzie wszystkie twoje wymagania
sam mam wlasnie taki model i jstem z niego zadowolony, a teraz za i przeciw (?)

oczy: spoko mozna bez bolu siedziec b.dlugo, obraz ostry, wyrazny kontrastowy
osd: opcji a opcji przy odpowiednim zacieciu na pewno uzyskasz odpowiednia
geometrie
halas: posluchaj monitora zanim go kupisz, moj egzemplarz /prawie 1.5 roczny/ ma
skolnnosc do b. cichutkiego cos jakby brzeczenia ale nie takiego metalicznego/,
mial tez narowy co do szerokosci obrazu /cos mu bylo nie tak i sam zmienial -
tak jakby cos mu nie dokonca dzialalo, teraz jest raczej spokoj/.

wybor nalezy do ciebie, monitor powinno byc tylko widac a nie widac i slychac
oczywiscie wiele zalezy od egzemplarz

pozdrawiam

--
Tomasz Deptula