Re: Zakupy - monitor

Autor: Kermit (kermit_at_wodip.opole.pl)
Data: Sun 25 Mar 2001 - 00:25:48 MET

po pierwsze sadze ze te druty stabilizujace w trinitronach to wiecej szumu
niz to warte ( wkoncu sony jednak wie co robi, technologia trinitron jest
doskonalona od ponad 10 lat), piszac tego posta probuje je znalezc i jakos
stwierdzam ze duzoooo czasu mi to zajmuje, a tak powaznie to nie ma z nimi
wiekszego problemu, bo ich po prostu nie widac, ale jak juz sie uparles to
trudno .. nic nie poradze

moj monitor to CTX PR711F (rok temu jakies 1640 PLN, teraz podobno poszedl
do gory), od roku smiga bez zarzutow(1600 x 1200), piekne ostre kolory
(porownywalem z Iiyama oraz m.in LG przed zakupem) i wnioski :

- LG w mojej opini powinien pozostac przy lodowkach i innych mikrofalowkach
(to jest okropny
   badziew i bronboze sie w to nie pakuj)
- Iiyama - kuzyn tego uzywa a mimo wszystko nie moze sie na moj napatrzec

CTX to naprawde solidna firma (3 lata PRAWDZIWEJ gwarancji), kineskop SONY a
cala elektronika lepsza(czytaj solidniejsza) od SONY - tak to swoisty
paradox, jednak ja jako klient jestem otwarty na takie paradox'y