Re: DVD jakie wybrac

Autor: del (newsgate_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 23 Mar 2001 - 12:10:04 MET

----- Original Message -----
From: _TAJNIAK_ <tajniak_at_poland.com>

> mam na mysli
> DVD ROM ASUS x12/x40 BOX 405 zl.
> DVD ROM LG x12/x40 OEM 365 zl
> DVD ROM TOSHIBA SD-M1502B 16x/48x OEM 400 zl

> osobiscie wole asusa ale co Wy radzicie ?

jest taka grupa tvmania.dvd, na news.tvm.pl (chyba), tam jest wiecej opinii.
ponoc asusy nie lubia czytac plyt dvd dwustronnych, lg nie lubi wiekszosci plyt
dvd (serio :), pionner (mozna dostac za ok 450) czyta wszystko (takze porysowane
z wypozyczalni), ale wyje jak stado wilkow i przewaznie nie reaguje na programowe
spowalniacze, o toshibie gdzies przewinal mi sie jeden post na w/w grupie
z negatywna opinia, ale niekoniecznie to byla ta konkretna toshiba, poza tym, o ile
pamietam, nie byl podany konkretny zarzut do tej marki.

Pozdrawiam,
  del