Re: Czyzby poczatek konca Intela ?

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Thu 22 Mar 2001 - 13:54:11 MET

> Bardzo sie obraziles?

Nie bardzo.

> Czy wysokie koszta i dlugi czas inwestycji, trudnosci z uzyskaniem
> wielu pozwolen nie sa dla Ciebie argumentami? (wiesz jak zalatwia sie
> niektore sprawy w naszym kraju (pytam retorycznie))
> Jak najbardziej przemawiaja one z tym, ze sieci kablowych nie buduje
> sie tak po prostu (wjezdzasz traktorem kopiesz i koniec).

To ja się domyślam :-)

> Strasznie bronisz TPSe

Nie bronie tpsa !
Chce tylko powiedzieć, że konkurencja mogła by się więcej starać.

> mimo, ze ta ustala ceny dostepu do i-netu na
> poziomie wyzszym niz operatorzy zachodnioeuropejscy.

Telekompromitacji nie popieram a wręcz potępiam.
Nie można jednak narzekać na tpsa skoro konkurencja śpi.
Zobaczymy czy się obudzi za pół roku jak TPSA zostanie sprywatyzowana.

> Tlumaczysz, ze TSPa i tak jest the best

Bez przesady... nigdzie ani tak nie pisałem ani tak nie sądze.
W życiu bym nie powiedział, że tPSA jest formą dobrą
a co dopiero The Best.

> bo i tak inni operatorzy niewiele robia.

Co wcale nie tłumaczy tpsa.
Jednak tak jak pisałem konkurencji praktycznie dla tpsa nie ma.

> Robia tyle na ile pozawls im na to Polskie prawo,
> uklady i ukladziki, pieniadze i to , ze cudow nie ma.
> Co mam wiecej napisac, zebys uznal to za argumenty? Nazwiska? Stawki
> lapowek? Niestey w mojej karierze projektanta nie osiagnalem takiego
> stopnia wtajemniczenia.

Czyli jak tpsa zostanie sprywatyzowana to konkurencja powinna się prężnie
rozwijać ?
Poczekamy zobaczymy. Ja twierdze, że tpsa się sprywatyuje w 100% a nadal
konkurencji
nie będzie widać.

--
Pozdrawia