Re: Czyzby poczatek konca Intela ?

Autor: GLide (glyder_at_priv.onet.pl)
Data: Fri 23 Mar 2001 - 11:21:36 MET

On Thu, 22 Mar 2001 13:54:11 +0100, "PhoeniX" <najbergg_at_kki.net.pl>
wrote:

>Bez przesady... nigdzie ani tak nie pisałem ani tak nie sądze.
>W życiu bym nie powiedział, że tPSA jest formą dobrą
>a co dopiero The Best.
W porzadku.

>Co wcale nie tłumaczy tpsa.
>Jednak tak jak pisałem konkurencji praktycznie dla tpsa nie ma.
Popatrz na to z drugiej strony. Przez n lat TPSA dzilala pod
patronatem Panstawa robiac co che i zarabiajac na tym kase.
Tego nie da sie nadrobic tak szybko.

>Czyli jak tpsa zostanie sprywatyzowana to konkurencja powinna się prężnie
>rozwijać ?
>Poczekamy zobaczymy. Ja twierdze, że tpsa się sprywatyuje w 100% a nadal
>konkurencji
>nie będzie widać.
Bedzie ale nie taka jaka bysmy chcieli niestety. status firmy sie
zmieni, ale to nie bedzie znaczylo, ze nie bedzie ona walczyc z
konkurencja w taki lub inny sposob.

Proponuje EOT

Pozdrawiam
GLide