Re: Agp, Pci !!!

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Thu 22 Mar 2001 - 09:56:32 MET

> skad wiesz, ze dzielnik pci/fsb wynosi 3 ?
> rownie dobrze moze byc 4
>
> Zalezy od plyty-chipsetu/ustawien w biosie

trzeba było zacytowac mnie całego i przeczytać jeszcze raz to byś zrozumieł
ze nie wiem jaki ma gość ustawiony dzielnik tylko podpowiadam jak może mieć
i skoro pisze ze przestawił z 100 na 133 magistrale to wniskuje ze
najprawdopodobniej z 33 przeskoczyło mu PCI na 45 (zresztą sam napisał co mu
Sandra powiedzieła)
:-))) moja żona też ma na imię Sandra ale na komputerach to aż tak dobże się
nie zna jak ta od GaRfleLd'a