Re: seagate czy quantum ?

Autor: GLide (glyder_at_priv.onet.pl)
Data: Thu 22 Mar 2001 - 22:59:25 MET

On Wed, 21 Mar 2001 20:49:02 +0100, "Andrzej" <Andrzej_at_post.pl> wrote:

>ktory cichszy i bardziej godny zaufania . Chodzi mi o najnowsze dyski z ata
>100 i 7200 obr.
Na pewno bardziej godny zaufania jest Quantum. Co do halasau to
Quantum nie jest ani specjalnie cichy ani glosny ;-)
Natomist w Barraacudzie II (by Seagate) talerze wiruja dosc cicho, ale
glowica tak rzezbi, ze umarlemu by spac nie dala. Na codzien mam
doczynienia z Comapaqami despro w ktorych take dyski sa instalowane i
wszystkie sa tak samo glosne.
Jesli chodzi o szybkosc to porownujac Barracude II a Fireballem AS
stawiam na Fireballa - rioznica nie jest powalajaca na kolana, ale IMO
jest na plus Quantuma (nie testowalem zadnym softem, po prostu
Quantuma uzywam w domu, a Seagate sa w pracy i tak mi sie wydaje)

Pozdrawiam
GLide