Re: Nagrywarka LG padła

Autor: Andrzej Pinczuk (andyp.SPAM.PRECZ_at_data.pl)
Data: Wed 21 Mar 2001 - 22:26:25 MET

"Sonett" <e-mail:ststan_at_priv.sos.com.pl> napisal(a):

>klienta postanowiła umożliwić wymianę na inny sprzęt w terminie 3-6 dni. Ma
>to być sprzęt bliżej nieokreślony [może stary, może nowy, może o pół roku
>starszy od mojej nowej nagrywarki, może po naprawach, a może lepszy
>technicznie model od mojego] . Zgodziłem się na to [I PODPISAŁEM POD TYM
>!?}- bo i jakie wyjście miałem ? I czekam cierpliwie bez nerw [na razie] a
>z wielką ciekawością. W piątek mam dzwonić, czy mogę odebrać KINDER
>NAGRYWARKĘ.

Wiesz, nie obraź się, ale głupio zrobiłeś.
Nie wiem dokładnie, co podpisałeś, ale sprawa od strony
konsumenckiej raczej brzydko pachnie.
Teraz dadzą Ci jakiegoś złoma i będziesz musiał brać (obym się mylił).
Powiedz mi - jak można kupować coś w ciemno ? To przysłowiowy kot w worku.

>Co Wy na to ? Ja na razie uczę się nowych dla mnie rzeczy,
>przyglądam się , ale też i mocno się dziwię.

Dla mnie to też nowe rzeczy i też mocno się dziwię.

BTW
czego to sklepy nie wymyślą :-)

Xaltuton