Re: Duron 750+ Abit KT7

Autor: JaVoL (daniel_j_at_promail.plXXX)
Data: Thu 22 Mar 2001 - 21:58:23 MET

> mam ABIT KT7-RAID i SB 1024 i zero problemow z nim ale moj kumpel ktory ma
> kt7 sobie nie chwali ;-/
> mi dziala luzik

Moze twoj kumpel sie nielubi zbytnio zaglebiac w to co robi ;-)
Ja jak mi cos nie dziala to caly dzien chodze zamotany a sa ludzie jak np
moj kumpel ktory zamiast zlozyc sobie kompa tak jak ja to kupic Celka 700 w
sklepie i ostro przeplacil ale dla niego to niby nic sie nie stalo bo kompa
dostal odrazu mial wszystko poinstalowane. A jak sie go pytam jak ma karte
to tylkow wie ze GF 2MX ale czy to Creativ czy co to on niema pojecia ;-)))
Pozatym nie dali mu zadnych sterow - windowsa ma w kompie zainstalowanego i
za niego zaplacil ale go nie dostal ;-)))))))
Sa ludzie i ......
...dokonczcie sami ;-)

JaVoL