Re: Duron 750+ Abit KT7

Autor: BaSioR (basior_at_go2.pl)
Data: Wed 21 Mar 2001 - 22:51:05 MET

ble ble ble - kazdy o tym wie ale sa ludzie posiadaja wiecej wiedzy bo maja
wiecej doswiadczenia z kompami i sa lamerki ktorzy mysla ze sa ...
nevermind chcialem sie ciebie spytac czy masz moze instukcje w polskim do
naszej plyty(KT7)-(ja mam(KT7-RAID)) ale to pytanie retoryczne
drugie: czy nie masz zadnych problemow z kompem - i czy masz zalozone
urzadzenie na ISA \?
czy masz SB Live i komp ci sie wiesza ????
Użytkownik JaVoL <daniel_j_at_promail.plXXX> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:99b5rb$t69$2_at_news.tpi.pl...