Re: Co z AMD DURONEM

Autor: Rafal... (r_afal_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 21 Mar 2001 - 19:19:44 MET

Użytkownik "Krzysztof Oledzki" <ole_at_hoth.jmg.com.pl> napisał w
wiadomości news:99aqnl$gqh$1_at_news.tpi.pl...
> Pewnosci ze przeplacisz, czy moze chodzi o inna pewnosc?
pewnosc dzialania!

> Tak, tak dokladnie twierdze. BX byl ostatnim chipsetem ktory sie udal
> intelowi. Od tego czasu nie wyszlo nic co byloby czegokolwiek warte.
> BX jest juz przestarzaly - ma tylko UDMA33, dziala tylko na 100Hz,
> AGPx2...

moze i Stary, ale jak wytlumaczysz ze moja plyta ma ata100 i magistrale
133 ???
(wiem, wiem HPT... ale jednak sie da !!)
a agp 2x jest niewiele wolniejsze od 4x...

Rafal