Re: Brak miejsca na dysku

Autor: KRiZBi (krizbi_at_poczta.fm)
Data: Wed 21 Mar 2001 - 19:27:55 MET

On Wed, 21 Mar 2001 11:20:29 +0100, Wojtek wrote:

>Od kilku dniach pojawia mi sie taki komunikat (przy probie zapisu z Worda
>2000) -
>- Brak miejsca na dysku -
>
>Kilkakrotnie instalowalem system, za kazdym razem po kilku dniach
>sytuacja sie powtarza. Oczywiscie dysk jest w 90 % wolny.
>
>Moze macie jakies pomysly - bo ja juz wysiadam.

tia, co ja się nawq*****em na tego buga !!! :[
to był jeden z powodów dla których wróciłem do MSO97
ZTCW to dzieje się tak m.in. przy zatkaniu swapa
Nieraz kilkanaście minut rzeźbienia laborek (tabelki, wykresy) szło
się....bo nie mogłem tego zapisać. Czasami pomagało otworzenie nowego
czystego dokumentu i przekopiowanie zawartosci do niego, potem
zapisanie go, albo przekopiowanie wszystkiego do excela, wordpada itp.
moje rady - częste zapisywanie, zwiększ swapa, wywal śmieci z
autostartu, poszukaj patcha, postaw coś na czym można rozładować złość
w pobliżu komputera :)

pozdro
KRiZBi