WIN 2k pro, pomozcie!!!!

Autor: rainbird_at_poczta.fm
Data: Wed 21 Mar 2001 - 15:23:24 MET

 Zainstalowalem, i niby jest spoko, ale:

   -plyta instalacyja sb (ze sterownikami dla win 2000/nt) instaluje conajwyzej acrobat readera. Wszystko inne (czyli rzeczy najwazniejsze) ani jak nie chca sie instalowac. Najbardziej boli mnie to, ze recznie udalo mi sie zainstalowac wszystko oprocz disc detectora i creative mixera.

   -kilka programow (np. Adobe photo shop 4, PGPKey) zaczyna instalacje, ale po rozpakowaniu do tempa ja przerywa i nic sie dalej nie dzieje

   nhl2001 (pirat) po zainstalowaniu i scrackowaniu prosi o wlozenie plyty do
   stacji VID.

   - w przypadku uruchamiania zainstalowanych programow (niektorych) pojawia
 sie komunikat, ze program taki to a taki wygenerowal blad i nastapilo jego
zamkniecie.

   Lamerskie pytania, ale nie wiem co robic. POMOZCIE

--
  pozdrawiam
    rav