Re: WIN 2k pro, pomozcie!!!!

Autor: Tom (tom_at_a3.pl)
Data: Wed 21 Mar 2001 - 22:42:20 MET

To nie będzie wina Win2K.
Mimo wielu wiszących psów na Microsofcie W2K jest najstabilniejszym z
Windowsów (poza Win3.51NT).
Od roku wykonuję na nim masę pracy (non stop, 24h pracuje 15-17 aplikacji) i
ani jednego zwisu.
Co prawda na firmowym sprzęcie. Na składakach jest mniej różowo. Bywa że się
wywala.

W Twoim przypadku to wygląda że coś jest nie tak w sprzęcie.
Proponuję na początek sprawdzić RAM. Ale to tylko sugestia nie recepta.

Co do SB to ściągnij nowe sterowniki i oprogramowanie do W2K. Nie instaluj w
żadnym przypadku żadnych sterowników od W95/98/ME.

Pozdrawiam
Tom

Użytkownik <rainbird_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
> Zainstalowalem, i niby jest spoko, ale:
>
> -plyta instalacyja sb (ze sterownikami dla win 2000/nt) instaluje
conajwyzej acrobat readera. Wszystko inne (czyli rzeczy najwazniejsze) ani
jak nie chca sie instalowac. Najbardziej boli mnie to, ze recznie udalo mi
sie zainstalowac wszystko oprocz disc detectora i creative mixera.

> -kilka programow (np. Adobe photo shop 4, PGPKey) zaczyna instalacje,
ale po rozpakowaniu do tempa ja przerywa i nic sie dalej nie dzieje

> nhl2001 (pirat) po zainstalowaniu i scrackowaniu prosi o wlozenie plyty
do
> stacji VID.
>
> - w przypadku uruchamiania zainstalowanych programow (niektorych)
pojawia