Odp: Czy to normalne?

Autor: kraviec (jarekk_at_datasoft.com.pl)
Data: Wed 21 Mar 2001 - 14:36:14 MET

tylko zartowalem, z mojego doswiadczenia wiem ze czesto wystepuja problemy z
livem( i to nie tylko na via, ale glownie)w gierach szczegolnie, czasem
pomaga jesli sie zainstaluje po kolejce liveware2.0 liveware3.0, i patch do
winme jesli to winme oczywiscie, natomiast jest mozliwosc ze gryzie sie z
grafika z powodu plyty glownej, zainstaluj 4in1 najnowszy i zobacz co sie
bedzie dzialo, zrezygnuj z detonatorow na chwile oczywiscie i sprawdz jak
sprawa wyglada na sterach dostarczonych przez producenta, sprawdz rowniez,
przy nastepnej instalacji systemu, dzialanie sprzetu bez instalacji
directa8.

jeszcze raz pozdr,kraviec