Odp: Download managery - jakie?

Autor: kraviec (jarekk_at_datasoft.com.pl)
Data: Wed 21 Mar 2001 - 14:23:07 MET

ja tam uzywam net wampire, poniewaz jest darmowy, a szef w pracy nie chce
wydawac monety na "zbedne oprogramowanie", ale musze powiedziec ze nie
narzekam, nie zwalill jeszcze zadnego pliku ktory ciagnalem, ma obsluge
podnoszenia/ratowania pliku , po zerwaniu lacza, ma obsluge queue,,jesli
jest ogranicznik do minimalnej liczby sciaganych plikow naraz (np.2) to
programik potrafi to ominac i sciagac 4 itd,itp, wiem ze to nie zadna nowosc
i wiem tez ze prawie kazdy download menager ma cos takiego, ale nudzi mi sie
w robocie to se postanowilem poklepac, hehehe

netwampire jest IMO OK,nic wiecej nie oczekuje po programie do sciagania
plikow (no moglby jeszcze wyswietlac liste dostepnych plikow pod danym
adresem)
pozdr.kraviec