Re: Download managery - jakie?

Autor: Sebastian Bialy (heby_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 21 Mar 2001 - 14:34:44 MET

 Uzywam Go!Zilli ale mam mieszane uczucia czy
polecic. Uzywam w zasadzie tylko z jednego powodu:
NIGDY nie uszkodzila mi pliku przy sciaganiu, co
zdarzalo sie GetRight i innym. Ma ochydne okienko
(za duze i za bajerowate) do monitorowania
transferu, co mi bardzo przeszkadza w 640x480 (w
robocie mam taki monitor :(. Tak wiec jak uwazasz.

--
Sebastian Bialy - heby_at_poczta.onet.pl