Re: AC97 jeszcze raz

Autor: ZoZn_at_
Data: Wed 21 Mar 2001 - 14:17:32 MET

Witam,

Cyrano napisał(a):
>Próbowałem wielu rzeczy jednak wciąż i w "oryginalnym , i w
>windowsowym" dosie nie mam dźwięku. komp zachowuje się tak jakby grał -
>tylko nie słychać (cholernie zabawne!). Gdy odpalam rzeczone gry (tak
>Doomoidy jak i dziecięca klasyka) pod
>windowsami to też nie gra. Raz przy jakichś rozpaczliwych ustawieniach,
>których już nie pomnę pod win grało dosłownie parę sekund i rzestawało(?).

Czy jest to Win98SE?? Miałem podobny problem z plyta MSI K7TM Pro.
Pomogło uważne przeczytanie wszystkich "readme" i "instalation
instructions". Okazało się że trzeba było w biosie na przestawic na
disable ustawienia Sound Blaster, wyrzucic z autoexeca SET Blaster i
ładowanie pliku Viaudio.com
Od tej chwili większość gier Dosowych ma dzwiek pod Win98SE.
Sprobuj przejrzeć dokumentacje płyty. Powinno pomóc.
Z pozdrowieniami
ZoZna