Re: Win 3.1 swap file

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Wed 21 Mar 2001 - 13:24:53 MET

Użytkownik Marek Mackiewicz <srip_at_friko3.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3AB8919A.88A25F66_at_friko3.onet.pl...

> Jesli nie masz takiej sekcji w Control Panel to znaczy, ze Windows
> pracuja w trybie rzeczywistym i nie uzywaja SWAP. Po prostu - i tyle!
> Powinny miec chyba 4MB.
> Na takiej maszynie to mozesz odpalic Word ale dla DOS, z lepszym
> efektem.
> MM
nie mam Word pod Dos
a co do swapa to pytał na początku czy utworzyć i utwożył stały 2x RAM czyli
4MB - tak mu klepnąłem nie myśląc o tym Word'ie 6.0 ze może byćdla niego
mało a żeby było śmieszniej to jak zaczął po instalacji (windy) zmieniać
config.sys i autoexec.bat to potem edytując skasowałem wpis dotyczący
smartdrv i teraz nie pamiętam co było !!!1