Re: NEC FE700 czy Flatron 775FT ???

Autor: Marc (marcan_at_kki.net.pl)
Data: Wed 21 Mar 2001 - 13:26:49 MET

Cześć
ja mam od 2 tyg NECa FE 700+
a koledze kupowałem ponad miesiąc temu NEC FE 700
co można poiwedziec:
kolorki ładne - Mitsubishi Diamondtron
z ostrością tez dobrze
ale wiele zalezy o pojedynczego egzemplarza
ja oglądałem 4 sztuki i było tak:
jak kupoałem koledze to wybieralismy z 2 sztuk, jedna miała trochę wad w
geometrii wiec bralismy drugą,
jak sam kupowałem - jeden egzeplarz zwróciłem - wada w regulacji fabrycznej
obraz latał pionowo, a drugi ( tego mam)
prawie cudo ale teraz wady:
u mnie : przy Nec monitor test - w prawej stronie kółka były bardziej
elipsami niz po lewej
a w obu egzemplarzach - monitor po włączeniu ma obraz weższy na ok 4 mm z
obu stron
 po ok 10-15 min sam się rozszerza do wczesniej usytawionych parametrów -
monitor dopiero wtedy sie w pełni rozgrzewa ..
ogólnie jestem zadowolony po przejściach z 17" firmy
MAG na trynitronie
to to był szajs jakich mało ...
wszystkie sztuki jakie widziałem miały skopaną geometrię
a widziałem ich chyba z 5

WYBÓR NALEŻY DO CIEBIE
idz do sklepu i obejrzyj sobie sam i wybieraj
MARC

mozna to traktowac

Użytkownik "Jaroslaw Hryciuk" <jh189390_at_zodiac.mimuw.edu.pl> napisał w
wiadomości news:99878q$ma2$1_at_duch.mimuw.edu.pl...