IBM 45 GB i NU2001

Autor: klm (wojk_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 21 Mar 2001 - 03:39:29 MET

Czesc
Prosze o pomoc bo sam juz nie wiem co jest grane.
Mam zainstalowany wyzej wymieniony dysk jako secondary master.
Utworzylem na nim partycje podstawowa i rozszerzona, na ktorej sa dwa dyski
logiczne.
Jesli teraz uruchomie Norton Disc Doctor z NU2001 to wywala mi nastepujacy
komunikat:

"Error on hard disk 2 - An extended partition is invalid.
An extended partition has invalid parameters and is probably inaccassible"

Potem program proponuje naprawe tego bledu i czyni to w ten sposob, ze
likwiduje ktorys dysk logiczny i zwalnia miejsce na dysku (unallocated).
Co moze byc przyczyna tej usterki. Czy jest to wina dysku, NU2001, czy
jeszcze czegos innego?

Nadmienie jeszcze, ze probowalem partycjonowac dysk na wszelkie znane mi
sposoby i roznymi programami: fdiskiem, orginalnym IBM - Drive guide i
Partition Magic 6. Zawsze jest ten sam blad. Nie ma go tylko wtedy, gdy
ustawie jedynie partycje podstawowa na calym dysku.
Nie ma tez tego bledu na innych dyskach z partycja rozszerzoną, ktore mam w
komputerze.

Nie wiem czy to znaczaca w tym przypadku informacja, ale komp jest na plycie
ASUS P2B-F ze zaktualizowanym biosem.

A i jeszcze jedno. Czy te dyski IBM wszystkie sie tak grzeją? Pozostale dwa
Fujitsu sa w porownaniu z tym zimne

Za wszelkie rady i sugestie z gory dziekuje
Pozdrawiam
Krzysiek