Re: IBM 45 GB i NU2001

Autor: Misiek (misiekpm_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 21 Mar 2001 - 06:31:15 MET

Użytkownik klm <wojk_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:99944d$4nj$1_at_news.tpi.pl...
> Czesc
> Prosze o pomoc bo sam juz nie wiem co jest grane.
> Mam zainstalowany wyzej wymieniony dysk jako secondary master.
> Utworzylem na nim partycje podstawowa i rozszerzona, na ktorej sa dwa
dyski
> logiczne.
> Jesli teraz uruchomie Norton Disc Doctor z NU2001 to wywala mi
nastepujacy
> komunikat:
>
> "Error on hard disk 2 - An extended partition is invalid.
> An extended partition has invalid parameters and is probably
inaccassible"

Ale dalej pisze
"Correct this situation if you are unable to access partitions on hard
disk 1"
Czyli jesli normalnie partycje dzialaja, a dzialaja bo mam to samo z tym
dyskiem tylko na Abicie, to co sie przjmujesz. One dzialaja i NDD
normalnie je pozniej sprawdza i nie wykrywa zadnych bledow. Ale jesli
ktos znajdzie rozwiazanie tego problemu to chetnie sie go pozbede :)

--
Pozdrawiam